U vreme društvenih mreža ili možda bolje rečeno u eri selfija, Instagram, Snapchat i Facebook nude mogućnost da uz pomoć raznih foto efekata , prezentujete sebe u najboljem svetlu. No čini se kako izgled koji pružaju pomenute aplikacije , sve više ljudi želi da ima i bez pomoći filtera.
Rezultati istražanja koje je spovelo Američko društvo plastičnih hirurga , pokazuju da je potražnja tržišta za povećanjem usana u velikom porastu. U Americi je tokom 2015. ovom neinvazivnom zahvatu pristupilo više od 27 000 pacijenata, šta je porast od 48% u odnosu na dvehiljadetu.
Predsednik pomenutog društva plastičnih hirurga, David Song, izjavio je kako ’’danas pacijenti imaju više opcija nego ikada pre. Uz to oni blisko sarađuju sa svojim hirurzima, i tačno znaju šta žele da urade na određenom delu tela kako bi postigli izgled sa svojih selfija.”
To je pridonelo povećanju zahvata podizanja zadnjice od čak 252% u odnosu na 2000, dok je operacija zatezanja kože na rukama u predelu od ramena do laktova, tokom 15 godina ostvarila rekordan porast od 5000 % . Najpopularnije estetske korekcije u 2015 bile su , povećanje grudi , liposukcija, korekcija nosa, blefaroplastika i na poslednjem mestu abdominoplastika.
Danas dve godine kasnije, trend popularnosti selfija kao i estetskih korekcija nastavlja rasti. Izgledati uživo kao sa profilne FB fotografije ili baš isto kao sa zadnje slike na Instagramu, želja je sve većeg broja pacijenata, pa doktori zaključuju da su društvene mreže i trendovi na njima povezani sa povećanjem broja zahvata lepote.
Proverite u videu uz tekst kako su pre zahvata izgledale neke od zvezdi Instagrama.
FOTO: Screenshoot
––
––