Generacija Z želi preparate sa oznakom anti-aging

28-09-2025

Radi veličanja različitosti i prirodne lepote, izraz anti-aging godinama je bio potisnut od strane kozmetičkih kompanija i zamenjen blažim terminima. Ipak, potrošači i dalje traže jasne tretmane “protiv starenja“, pa se industrija vraća direktnijem jeziku i transparentnijem marketingu

Promena generacija: od prihvatanja do transformacije

Milenijalci su u 2010-im naglašavali pozitivnost, inkluzivnost i samoprihvatanje. U tom periodu poruka je bila da su nesavršenosti deo lepote i da ih treba slaviti. Nasuprot tome, generacija Z stavlja akcenat na samousavršavanje i ličnu transformaciju. TikTok trendovi „glow up“ pokazuju da mladi otvoreno traže promene i koriste estetske tretmane kao deo procesa ličnog razvoja.

Nova iskrenost potrošača

Stručnjaci ističu da je izbegavanje izraza anti-aging stvorilo dvoličnost u komunikaciji. Alice Hart-Davis, osnivačica The Tweakments Guide, naglašava da potrošači i dalje jasno pitaju za tretmane protiv starenja. Transparentnost i jasan jezik postali su ključ poverenja. Umesto da se skrivaju iza eufemizama, brendovi sve više koriste otvorene poruke i na taj način osvajaju mlađu publiku.

Generacija Z i preventiva mladolikosti

Za razliku od starijih generacija, mladi već u dvadesetim uvode preventivne tretmane u svoju rutinu. Kreme sa zaštitnim faktorom, retinoidi, laserski tretmani i injekcije protiv bora postaju deo svakodnevne nege. Generacija Z dobro poznaje rizike izlaganja suncu i uticaj životnog stila na kožu, pa od brendova očekuje naučne dokaze. Zbog toga kompanije poput The Ordinary i Skinceuticals grade reputaciju na kliničkim rezultatima.

Budućnost bez stigme

Povratak termina anti-aging pokazuje normalizaciju brige o sebi i svom izgledu. Potrošači danas bez zadrške priznaju da žele mlađi i svežiji izgled. Industrija odgovara njihovim potrebama tako što nudi jasne poruke i transparentne rezultate. Termin više nije stigma, već praktičan izraz koji direktno objašnjava svrhu proizvoda i tretmana. Upravo zbog toga, anti-aging se ponovo nalazi u centru pažnje.

FOTO: Estetic / SORA AI

FacebookMessengerMessageWhatsAppViber

Ostavite komentar