“Tech braća” se sve češće odlučuju na lifting lica

28-10-2025

Sve veći broj muškaraca iz Silicijumske doline i sveta start-up kompanija odlučuje se na estetske zahvate kako bi zadržali mladalački izgled. Prema pisanju The Wall Street Journala, lifting lica, vrata i kapaka postali su popularni među IT profesionalcima koji osećaju pritisak da izgledaju “sveže” i “relevantno” u industriji opsednutoj inovacijama i energijom mladih

Kult mladosti i profesionalni pritisak

Tehnološki svet već decenijama neguje kult mladosti — “mlad znači pametan, brz i kreativan”. U takvom okruženju, mnogi muškarci u četrdesetim i pedesetim godinama pribegavaju estetskim zahvatima da bi izbegli predrasudu da “stare”. Estetski hirurzi iz San Franciska i Los Anđelesa otkrivaju da im u ordinacije sve češće dolaze upravo osnivači start-upova, inženjeri i investitori koji žele prirodan, odmoran izgled — bez preteranih intervencija koje bi odavale da su bili “pod nožem”.

Najtraženiji zahvati među IT muškarcima

Najpopularniji zahvati su mini-lifting lica i vrata, blefaroplastika (podizanje kapaka) i diskretni tretmani zatezanja kože. Mini-lifting omogućava kratko vreme oporavka i suptilan rezultat, što je presudno za muškarce koji žele da se brzo vrate poslu. Sve više njih kombinuje operativne i neoperativne tretmane, uključujući biostimulatore i tretmane regenerativne medicine, kako bi rezultat bio dugotrajan, ali prirodan.

Kada izgled postane deo karijere

Zanimljivo je da većina muškaraca koji se odlučuju na ove zahvate to ne čini iz puke taštine, već iz profesionalnih razloga. Kako navode američki hirurzi, broj zahteva za lifting lica među muškarcima iz tehnološkog sektora porastao je i do pet puta u poslednjih pet godina. U svetu gde starost često znači “zastarelost”, održavanje mladalačkog izgleda postalo je investicija u karijeru — a ne samo u izgled.

Prirodnost kao novo merilo uspeha

Za razliku od ranijih godina, današnji pacijenti ne traže radikalne transformacije. Umesto toga, cilj im je da izgledaju “kao oni sami, samo odmornije”. Novi trend među “tech braćom” pokazuje da muška estetika ulazi u novu eru — onu u kojoj su prirodnost, suptilnost i samopouzdanje glavni pokazatelji moći i uspeha, baš kao i poslovni rezultati.

FOTO: Freepik/ arhiv

FacebookMessengerMessageWhatsAppViber

Ostavite komentar