U današnjoj kolumni naša londonska estetska savetnica , ujedno i žena sa najviše urađenih kozmetičkih zahvata na telu Cindy Jackson, upozorava na moguće opasnosti koje vrebaju sa interneta kada je odabir pravog doktora i zahvata u pitanju.
Internet je fantastičan resurs za pronalaženje informacija o toliko mnogo stvari, međutim, kada je reč o estetskoj hirurgiji, može da bude i pravo minsko polje. U poslednje vreme sve više pacijenata nezadovoljih rezultatom zahvata kojeg su uradili, dolazi kod mene i traži korektivnu operaciju. Uvek ih pitam kako su pronašli doktora kojeg su izabrali da na njima izvrši zahvat sa nezadovoljavajućim ishodom? Većina odgovori “na internetu”. Razlog tome je što prilikom traženja doktora ili tretmana, većina zaboravi da na webu nije sve pouzdano. Najveća opasnost svakako vreba na lažnim forumima, koji neretko nalikuju na neke korisne medicinske sajtove. Oni koriste lažne brojke pregleda kao i agresivan marketing sa fotošopiranim fotografijama pacijenata ‘’nakon zahvata’’.
Kada kupujete na primer, mašinu za pranje veša, možete da odlučite koji tačno model želite, a potom je na Google-u pronaći za najbolju cenu i uz kućnu dostavu. Međutim, kupovina na internetu kada je reč o odabiru doktora i zahvata, ne može se usporedi sa kupovinom neke stvari, kao ni da se sazna ekvivalentno iskustvo potrošača. Iako se odabir stručnjaka preko interneta, za zahvat koji osoba želi uraditi, ne mora nužno pretvoriti u katastrofu , za razliku od veš mašine na čiju kupovinu su uticali lajkovi ili nelajkovi potrošaća, ovde se radi o izboru nečega – što će vam potencijalno promeniti život.
Ljudi su sve više vezani za svoje pametne telefone i priključeni na internet 24/7. To je svakako rezultiralo povećanjem potražnje za estetskim zahvatima, ali isto tako i povećanjem broja intervencija sa ispod standardnim ishodom. Sa 30 godina iskustva u oblasti estetske medicine , na internetu odmah prepoznajem stvari koje su pogrešne ili lažne, a ponekad su toliko neverovatne da su smešne. No ipak, to su iste stvari koje buduće pacijente podstaknu da veruju kako je reč o istinitim savetima doktora, te naposletku deluju na način da odabiru navedenu medicinsku uslugu. Njihova naivnost , skupo ih je koštala , a nezadovoljni lošim rezultatom operacije na kraju se obrate meni da im pomognem svojim znanjem i iskustvom. Zaključak je jasan: Ako koristite doktora Google da biste odlučili o svom hirurgu ili operaciji, pripremite se da platite duplo!
FOTO: CINDY JACKSON PRIVATE / SCREEN SHOOT