Anthony Hopkins, legendarni glumac poznat po ulozi Hannibala Lectera, objavio je na svom Instagramu duhoviti video u kojem parodira jedan od najnovijih beauty proizvoda Kim Kardashian – SKIMS Seamless Sculpt Face Wrap. Dok se svet pita da li zaista pomaže u zatezanju lica, Hopkins je bez zadrške dao svoj odgovor – kroz šalu

Parodija koja je obišla svet
Na snimku koji je brzo postao viralan, Hopkins nosi famoznu SKIMS masku za lice, aludirajući na svoj čuveni lik iz filma Kad jaganjci utihnu. „Hvala ti, Kim. Već se osećam 10 godina mlađe“, poručio je glumac uz prepoznatljiv Lecterov ton i šeretski osmeh. Internet je eksplodirao od komentara, a video je postao instant hit na društvenim mrežama. Njegov ironičan, ali sofisticiran pristup još jednom je potvrdio zašto ga smatraju jednim od najvećih umetnika današnjice.

HANIBAL LECTER SCREENSHOT
Kim Kardašijan reagovala: „Vrištim od smeha!“
Kim Kardashian se ubrzo oglasila putem svog profila, podelivši video sa oduševljenjem. U opisu je napisala: „Vrištim! Sir Anthony Hopkins je upravo obukao moju Face Wrap masku – ovo je sve!“ Njena reakcija, puna humora i entuzijazma, dodatno je pojačala viralnost videa i pokazala da i sama ume da se nasmeje na račun svojih proizvoda. U svetu gde su brendovi često previše ozbiljni, Kim je pokazala da zna da prihvati šalu – i to sa stilom. Video možete pogledati i na našem Instagram profilu.

SKIMS Seamless Sculpt Face Wrap
Proizvod za zatezanje lica bez naučne osnove
SKIMS Face Wrap, iako marketinški uspešan, suočio se s brojnim kritikama stručnjaka i korisnika. Dermatolozi ističu da ne postoji naučni dokaz da nošenje takvih elastičnih traka može trajno zategnuti opuštenu kožu lica. Mnogi su proizvod nazvali „tortura maskom“ zbog njegovog izgleda, a na društvenim mrežama poređenja sa postoperativnim zavojima ne prestaju. Hopkins je ovom parodijom samo dodatno podvukao koliko je granica između lepote i bizarnosti danas tanka.

SKIMS Seamless Sculpt Face Wrap
Viralnost, brend i britki humor
Ovaj gest Anthonyja Hopkinsa istovremeno je podsetnik na moć humora i kritike u digitalnom dobu. Dok brendovi poput SKIMS-a osvajaju tržište i oblikuju trendove, publika – a ponekad i legende Holivuda – ne zaboravlja postaviti pravo pitanje: gde je granica između korisnog proizvoda i čistog marketinga? A kada to pitanje postavi sam Hannibal Lecter, teško ga je ignorisati.

FOTO: Screenshot / SKIMS Seamless Sculpt Face Wrap

