Farmaceutska kompanija uvela oznaku “CVS Beauty Mark” za sve neretuširane slike koje koriste u kampanjama lepote

18-01-2018

Lanac apoteka u vlasništvu farmaceutske kompanije CVS iz Teksasa, od ove će godine početi stavljati “CVS Beauty Mark” , na sve svoje proizvode namenjene lepoti a čije fotografije nisu retuširane. Razlog takvoj odluci trendovi su na tržištu , a na ovaj način konzumenti će moći bolje prosuditi koji proizvod zaista žele.

CVS Farmacija će od ove godine posebnim znakom na vidljivom mestu početi obaveštavati svoje kupce da ta fotografija koju su koristili za marketinške svrhe o lepoti nije retuširana , objavila  je kompanija u ponedeljak. Inače ”CVS” se osim proizvodnjom bavi se i maloprodajom lekarskih proizvoda kao i ekskluzivnih preparata za lepotu i negu kože.

”Slike koje nisu izmenjene, što znači da se oblik, veličina, proporcija, boja kože ili očiju, bore ili bilo koje druge osobine nisu promenili, nosiće oznaku “CVS Beauty Mark.” Vodeni žig biće postavljen na svim CVS farmaceutskim materijalima ove godine, sa ciljem da sve, od naših 9600 trgovina prenose znak do kraja 2020. godine”, kazali su u saopštenju.

CVS Beauti Mark, dizajniran je kao krug sa oblikom srca u centru a sve fotografije koje je ga budu imale, biti će pod snažnim nadzorom.

“Kao žena, majka i predsednica maloprodajnog sektora čiji su korisnici pre svega žene, shvatam da imamo odgovornost razmišljati o porukama koje šaljemo kupcima, a do kojih dolazimo svaki dan”, rekla je Helena Foulkes, predsjednica CVS-a.

‘Kao kompanija namenjena svrsi, trudimo se da učinimo sve kako bi poruke koje šaljemo našim kupcima odražavale našu namenu kao i  pomogle im da bolje razumeju sam proizvod “, zaključila je gospođa Foukles.

FacebookFacebook MessengerSMSWhatsAppViber

Ostavite komentar