Kraljevski institut za javno zdravlje Velike Britanije, zahteva od kozmetičkih kompanija da ne koriste izraz ”antiejdžing”

28-06-2018

Starenje je prirodan proces i nipošto ga se ne treba stideti, navodi se u  saopštenju Kraljevskog instituta za javno zdravlje Velike Britanije.  Razlog tome je sve više prisutan ‘antiejdžing” pritisak koji nameću marketinške kampanje popularnih kozmetičkih brendova

Iz Kraljevskog instituta upozoravaju da se fotografije starih ljudi često koriste u negativnom kontekstu radi što uspešnije prodaje različitih kozmetičkih preparata. Prema najnovijem istraživanju, skoro 50% žena i 25% muškaraca osećaju i pokazuju ogroman pritisak da održe mladalački izgled.

Ovi podaci pozivaju na  hitne promene pristupa starenju, uz pozitivan stav, okrenut ka očuvanju zdravlja i blagostanja, a ne trošenju novca i upinjanju da se priroda pobedi ili prevari. Glavni razlog globalnog anti-aging fenomena upravo su, navodi se u saopštenju, bučne i sveprisutne marketinške kampanje različitih, izuzetno popularnih brendova.

Osim toga negativan odnos prema znacima starosti odražava se na stanje čitavog društva, ističe se u priopćenju  te dodaje da se to može uporediti sa bilo kojom drugom predrasudom. Iz tog razloga Kraljevski institut za javno zdravlje pozvao je određene kozmetičke kompanije da izraz anti-aging uklone iz svog rečnika. Inače, još 2017. godine časopis Allure je najavio da će prestati da koristi ovaj izraz.

PHOTO: Giphy , Arhiv

FacebookFacebook MessengerSMSWhatsAppViber

Ostavite komentar