Zbog razvoja svetskih događaja, čuveni brend sportske opreme dizajnirao je futurističku LED masku za negu kože, kako bi istražio što bi se dogodilo, ukoliko bi dodatno proširili svoje poslovanje na tržište zdravlja i velnesa
Ulazi li Najki na tržište lepote?
Obzirom na situaciju u svetu koja zahteva ostanak kod kuće i što manje kontakata s ljudima, industrija se brzo počela prilagođavati našem novom načinu života u digitalnom dobu. Inspiracija za Najkijevu konceptualnu LED masku je briga o koži kod kuće. Mnogi su se ipak pitali, zašto bi se Nike uopšte upuštao u tržište lepote? Iz kompanije su odgovorili kako je ”njihova robna marka poznata po tome što podstiče samopouzdanje. Osim toga zdravlje i velnes industrija uključuju brigu o sebi u celini -zato je koži potrebna i specijalna nega, posebno nakon vežbanja. ”
Maska lepote u doba korone
Konceptualna LED maska namenjena je i svim sportistima koji nemaju vremena za odlazak na welnes ili do prodavnice po neki eliksir mladosti namenjen nezi kože. Maska takođe olakšava život osobama s posebnim potrebama i invaliditetom, i omogućava im da se brinu o svojoj koži, bez da budu zavisni o tome da ih neko odveze na tretman. Međutim velik uticaj na stvaranje ovog bjuti proizvoda ima pandemija korona virusa. Ljudi koji su pod visokim rizikom da uhvate COVID-19 možda neće moći odmah nakon završetka karantina da izađu napolje , a tada bi ovakvi lični uređaji mogli povećati kvalitet života kod kuće. Također, LED maska za lice znači da vam niko ne treba dirati lice.
Kako deluje LED terapija?
Prednosti LED tretmana su različite: plava svetlost uništava bakterije koje izazivaju akne, zelena je dobra za pigmentaciju, a crvena podstiče proizvodnju kolagena za jaču i čvršću kožu. Konceptualna Nike LED maska dizajnerski je posao Min Chang Kim-a i PDF-a Haus. Prilikom njene izrade imali su u vidu estetiku marke sportskog brenda kako bi bila privlačna potrošačima i muškog i ženskog pola. Iako ova LED maska ima futurističku estetsku namenu, ona je u bliskoj budućnosti itekako moguća.