Kako je najuspešnija hrvatska klinika za estetsku hirurgiju i medicinu, podigla godišnji profit sa 30 000 na 6 miliona evra?

09-07-2018
Featured Video Play Icon

Poliklinika Bagatin najveća je i najuspešnija hrvatska poliklinika za estetsku hirurgiju, medicinu i stomatologiju.  Njihov uzlet započeo je 2008. godine kad je marketinkši deo priče preuzeo u svoje ruke Ognjen Bagatin – današnji generalni direktor poliklinike. Od 30 000 E godišnjeg profita , došli su do 6 000 000  E , a cilj im je 15 000 000 evra. Saznajte kako je to moguće.. 

Braća Bagatin: Tomica i Dinko su hirurzi a Ognjen ekonomista

Danas ste najveća i najprofitabilnija hrvatska poliklinika za estetsku hirurgiju i medicinu , ali vaš put do uspeha nije bio nimalo lak.

-Tako je. Kliniku je 1995. osnovao naš otac koji je bio poznati maksilofacijalni hirurg, a 2008. kada sam ja došao u polikliniku tada je bio samo moj brat Tomica ful tajm zaposlen, a drugi brat Dinko, je radio kao plastični hirurg na ”Rebru, znači u bolnici.  Sada imamo 90 zaposlenih. Krenuli smo 2008. sa 30 000 E prihoda a ovu godinu ćemo završiti sa 6 000 000 E .

Privlačenje pacijenata složen je i zahtevan posao , koji vama itekako dobro ide. Pa u čemu je tajna?

-To nije jedna stvar. Sve što radite ili ne radite, govori o vašem brendu. Ono što je nama dosta pomoglo je mejkover koji smo radili za televiziju, i još uvek ih radimo. Pomogle su nam i digitalne mreže , u koje ulažemo mnogo novca. Naš ovogodišnji budžet za oglašavanje je oko 650 000 evra. Morate da znate da … 12 % -13% našeg ukupnog prometa, mi ulažemo u marketing , i to je jedan od naših glavnih pogona. On nas čini time šta jesmo.

dr Dinko Bagatin – estetski hirurg u društvu pevačice Indire Levak.

Nekoliko puta vaša web stranica proglašena je najboljom, i zaista pazite na taj deo vaše prepoznatljivosti. Da li vam pacijenti više dolaze tradicionalnim putem, ili zahvaljujući novim tehnologijama?  

Pa ovako…marketing wix je najbitniji,ali mi 90% našeg budžeta ulažemo u internet. Nama je fokus svega web stranica na koju dođe oko 150 000 jedinstvenih posetilaca svaki mesec, a 20 % njih je internacionalno. Ulažemo u web, ulažemo u digitalne mreže… Facebook, Google, Google ADS, Google display network Instagram.. i od tamo vučemo sav ”content” na naš web . To može koštati i ljudi misle da je to trošak, ali to nije trošak, to je investicija. Samo investicija koja se ne vraća odmah, nego kroz godine.

Ceo razgovor sa Ognjenom Bagatinom, kao i bezbroj korisnih saveta vezanih uz brendiranje klinika za estetsku hirurgiju i medicinu , možete  pogledati u videu na vrhu teksta.

Poliklinika Bagatin , danas broji 90 zaposlenih

FOTO: Poliklinika Bagatin

 

 

 

FacebookFacebook MessengerSMSWhatsAppViber

Ostavite komentar