Ljiljana Drakulić Božanić i dr Gradimir Dimitrijević autori su projekta “Srbijamed” u kojem su glavni akteri srpsko znanje i resursi ponuđeni žiteljima Nemačke, Austrije i Švajcarske, u čijim državama su zdravstvene usluge iz oblasti estetske medicine, hirurgije, stomatologije, znatno skuplji. Za portal Estetic Ljiljana je otkrila kako funcioniše njena ideja kao i zašto je digitalni marketing danas iznimno važan.
Inozemni pacijenti su dobri za privatnike i za državu
Dolazak stranaca u našu zemlju zarad jeftinijih medicinskih usluga, ne samo da bi doprineo zaradi, nego i razvoju turizma, hotelijerstva i ugostiteljstva, i što je najznačajnije zaustavio bi odliv naših lekara u inostranstvo, tvrdi autorica ovog projekta: ”Usredotočili smo se na Nemačko, Austrijsko i Švajcarsko tržište.
Zanimljivo je da nemačko tržište ima 90 miliona stanovnika, od kojih 40 odsto koristi zdravstvene usluge. Ukoliko bi samo jedan procenat došao u Srbiju, to bi nam dovelo oko 360.000 pacijenata. U ovom regionu to niko ne radi, pa bi Srbija postala lider u prodaji zdravstvenih usluga, jer za to imamo sve uslove”, kaže Drakulić.
Ostvaruju trećinu zarade zahvaljujući stranim pacijentima
S njom se slaže i dr Ivona Gačević – estetski hirurg bolnice Adonis , u kojoj su 30% pacijenata oni iz inostranstva: ”Srbija ima sve uslove za uspešan medicinski turizam. Naši lekari veoma su edukovani i prate svetske trendove, koristimo iste materijale kao u zemljama Europske Unije i Amerike, a uz to se pokazalo da možemo ponuditi i odličan smeštaj. ”
Važnost digitalnog marketinga
Pored toga Ljiljana ističe da je danas veoma važan digitalni marketing dok su elektronski mediji davno izgubili ovu bitku u oglašavanju: ”Danas vi imate veliki uticaj društvenih mreža, preko kojih se može plasirati svaka usluga ne samo u Srbiji kao što je to slučaj sa televizijama, već i i širom sveta. ”
Celi razgovor sa Ljiljanom Drakulić i dr Ivonom Gavčević možete pogledati u videu na vrhu teksta.