Slavna pevačica Madonna, pokazala je sinoć svim pratiocima njenog Instagram profila, svoj kao i stajling dvadesetjednogodišnje ćerke Marie Lourdes. No ono šta nam je zapelo za oko bile su guste dlake ispod Marjinih pazuha. Madonna i sama promoviše trend nedepiliranja kao i neka čuvena lica poput Julie Roberts ,koja je radi toga doživela i česte osude javnosti. No vratimo li se u prošlost, iznenadićete se kad čujete da je depiliranje pazuha zapravo izmišljeno radi reklame jednog kozmetičkog brenda.
Brijanje dlaka postalo deo higijene radi obične reklame
Za utrošene pare na brijače i depilaciju, sve žene mogu da zahvale magazinu “Harper’s Bazaar”, koji je u svojoj reklami iz 1915. godine uveo trend brijanja pazuha. Reklama je bila za plesne haljine bez rukava, a uz njih i uklanjanje dlaka ispod miške. Pre toga žene nisu brijale, gotovo ništa! Reklame za anti-pazuh-dlake su se nastavile i ubrzo su sve žene krenule da praktikuju “glatkost” svog tela, a malje na nogama, rukama i ispod pazuha su postale nešto čega bi žene trebalo da se stide.
Trend prirodnosti polako postaje sve više prihvaćen
Buntovnice poput Džulije Roberts koja je odavno promovisala dlakave pazuhe, u početku su nailazile na nerazumevanje i gađenje. Ali velik uticaj na polagano prihvačanje ovoga trenda imale su svetske zvezde poput Madonne, Lady Gagge i ostalih koje su čak pomaknule granice ”dlakavosti”. Naime, one ne samo da puštaju prirodu ispod pazuha da “uradi svoje”, nego su krenule i da farbaju dlake ispod pazuha!
Budite svoje ali pre svega mislite na higijenu
Poruka videa koji je objavio “Timeline News” ( video pogledajte na vrhu teksta) je – prihvatite dlake na telu i nemojte da podlegnete pritiscima marketinga i ljudi koji žele da učine da se žene osećaju posramljeno zbog svog prirodnog izgleda. Vama prepuštamo da odlučite kako se najbolje osećate u svom telu, bilo da ste dlakave ili glatke.
FOTO: Instagram / Screenshoot