Kako odabrati pravi tretman lepote u moru raznih ponuda

18-10-2024
Featured Video Play Icon

U svetu estetske medicine, pacijenti se suočavaju sa mnogobrojnim izazovima prilikom donošenja odluka o tretmanima. Nepregledan broj ponuda, akcija i inovativnih zahvata,  može stvoriti konfuziju i otežati pronalazak pravog stručnjaka, kaže dr Vladimir Stojiljković, spec plastične i rekonstruktivne hirurgije

Preplavljenost informacijama otežava izbor

U današnje vreme, pacijenti koji se odlučuju na estetske tretmane suočeni su s preplavom informacija i marketinških kampanja koje mogu izazvati konfuziju. Ponude i promocije dolaze sa svih strana, što otežava izbor pravog stručnjaka za izvođenje zahvata. Ovaj izazov naglašava važnost temeljitog istraživanja i izbora lekara u kog se može imati poverenja. “Pacijenti su u jednoj jako teškoj poziciji jer su toliko preplavljeni informacijama. Sluđeni su jer ne znaju otkuda stižu ponude, akcije… ni ja ne mogu da verujem, ističe dr Vladimir Stojiljković, specijalista plastične i rekonstruktivne hirurgije.

Poverenje u lekara je ključni faktor

Najvažniji faktor u odabiru lekara je poverenje, što se postiže istraživanjem kvalifikacija i iskustva stručnjaka. “Da sam ja pacijent, isključivo bih se interesovao za ime doktora jer kao i u svakom poslu, neophodno je poverenje,” savetuje dr Stojiljković. Preporuka je da se pažljivo sagledaju rezultati prethodnih zahvata i da pacijenti izbegavaju privlačne, ali često neosnovane marketinške slogane. Bombastični nazivi zahvata mogu zvučati primamljivo, ali retko imaju medicinsku osnovu. Meni, recimo, fox eyes ili cat eyes nekako više ima veze sa veterinom ili Edipovim basnama, nego sa medicinom, dodaje on.

Izbegavanje trendova i marketinških trikova

Na kraju, izbor lekara treba da se temelji na stvarnom iskustvu, a ne na trendovima i marketinškim trikovima. Iako se neki pacijenti privlače senzacionalnim nazivima zahvata, dr Stojiljković veruje da se pravi doktor i pacijent uvek pronađu. “Svi ti bombastični nazivi, barem bi mene odbijali, ali očigledno da pacijenti vole te stvari. U svakom slučaju, svaki pacijent nađe odgovarajućeg doktora, odnosno, svaki lekar dobije pacijenta kakvog zaslužuje,” zaključuje dr Stojiljković.

Više pogledajte u videu na vrhu teksta.

FOTO/VIDEO: Estetc

FacebookFacebook MessengerSMSWhatsAppViber

Ostavite komentar