Vodeća poliklinika za estetsku hirurgiju i antiaging u regiji – Bagatin, već godinama se ističe svojom stručnošću, ljubaznoznošću prema klijentima te modernim marketinškim aktivnostima. Iako je za ustanove sličnog tipa uobičajeno da im kampanje lepote vode poznata lica, u poliklinici Bagatin su se ove godine odlučili za malo drugačiji pristup te predstavili 3 sasvim nepoznate ali zato negovane i lepe žene
Zaposlene i negovane žene
Šta je zajedničko Tanji, Maji i Stanki? Svaka od njih je individua za sebe koja dnevno živi nekoliko uloga – supruge, majke, poslovne žene i prijateljice, čije iskustvo je bogato a svakodnevica potpuno drugačija i ispunjena. Bez obzira na navedeno, one ipak uspevaju odvojiti malo vremena za sebe i posvetiti se nezi svog izgleda te zdravim životnim navikama.
Stvarna vanvremenska lepota
Bio je to dovoljan razlog da ove tri gospođe, ujedno i redovne klijentkinje poliklinike Bagatin , postanu nova zaštitna lica kampanje ”Povezani iskustvom” koja promoviše najaktuelnije svetske neinvazivne antiejđing tretmane. Cilj ove promocije je pokazati stvarnu vanvremensku lepotu koja je potpomognuta tretmanima za podmlađivanje, ali je efekat potpuno prirodan, negovan ali i svakako poboljšan izgled.
Najbolja evropska poliklinika 2018.
”Poliklinika Bagatin po mnogim je stvarima broj 1 u regiji, a 2018. godine smo osvojili i titulu ”Najbolje poliklinike u Evropi”. No ipak mi smatramo da su pored vrhunskog i stručnog osoblja, naše najveće blago – klijenti, kojima posvećujemo maksimalnu pažnju. Kampanja koju smo juče predstavili, inspirisana je našim dugogodišnjim klijentkinjama, koje su stvarne, lepe i negovane žene a s kojima bi se i šire mase mogle da poistovete.
Godine su samo stanje uma
Naš moto je da su ”godine samo stanje uma i da se u bilo kojoj deceniji života može izgledati mlado i negovano” a Tanja , Maja i Stanka potvrda su za to. Izgledom holivuskih zvezda obično su fascinirane mlađe devojke dok žene u ozbiljnijim godinama teže prirodnosti ali sa vidljivim efektom podmlađivanja. Na predstavljanju kampanje, naše nove promotorke otvoreno su odgovarale na sva pitanja novinara vezana uz tretmane kojima se podvrgavaju.”, rekla je Željka Ćenan iz marketinga poliklinike Bagatin.
FOTO: Poliklinika Bagatin PR